נתניהו במסר לאויבים בפורום מטכ"ל: "אל תטעו בנו"

    שלמה ריזל No Comments on נתניהו במסר לאויבים בפורום מטכ"ל: "אל תטעו בנו"
    צילום: קובי גדעון לעמ
    7:55
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on צה"ל החל בפינוי העזתים מרפיח; לקראת התמרון בעיר | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בהרמת כוסית לרגל חג הפסח בפורום מטכ"ל, לצידו של שר הביטחון יואב גלנט. "ראשית, אני רוצה לברך את כולכם בחג פסח כשר ושמח ואני מקווה גם שקט. אני רוצה להביע הערכה, לך הרמטכ״ל באופן אישי, ולכל שרשרת הפיקוד ועד אחרון החיילים והחיילות, על המאמץ הכביר היומיומי שלא פוסק לרגע למען ביטחון ישראל" פתח נתניהו את דבריו.

    "המאמץ הזה רובו אבל לא כולו מוכר לציבור, אבל הוא מוכר לי ואני יודע עד כמה הוא משרת את הביטחון של כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל ושל המדינה שלנו ועל כך תודה, תודה אמיתית ותודה עמוקה וגם על המחויבות לביטחון ישראל. גם על המעשים גם על ההחלטות וגם על הפעולות ועל המחויבות לביטחון ישראל. אני חושב שחשוב שהדברים האלה יושמעו בצורה הברורה והחדה ביותר. אנחנו מחר נסב לשולחן הסדר ואנחנו נקרא שם "בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו" אמר.

    "כוח המגן שלנו מונח קודם כל על צבא העם. כל חלקי העם מיוצגים בו. היום יש לנו ויכוח בין חלקי העם. הוויכוח הזה, אני מקווה שנפתור בהסכמה רחבה אני עושה כל מה שביכולתי כדי להשיג את זה" הוסיף נתניהו. "אבל אני רוצה שוב להעביר מכאן מסר לאויבי ישראל שלא יטעו בנו. שום ויכוח לא ימנע מאיתנו להחזיק בחרב ומגן כדי להגן על עצמנו ולהדוף את ההתקפות שלהם כדי להבטיח את המשכו של המפעל הציוני".

    "אני יכול להגיד לכם דבר אחד – יש גבול של מספר הניסים שההיסטוריה יכולה להעניק לעם, ועם ישראל כבר קיבל מנת יתר של ניסים כאלה. ולכן יש לנו רק ברירה אחת. לעמוד יחד, לעמוד מאוחדים: אני אומר, יחד נעמוד ויחד נמשיך לנצח. חג שמח לכולכם, חג שמח" סיכם נתניהו.

    שר הביטחון יואב גלנט ברך על השתתפותו של נתניהו בטקס ואמר: "אדוני ראש הממשלה, אנחנו שמחים לארח אותך כאן, במשרד הביטחון, במטה הכללי של צה״ל. להגעה שלך כאן, תמיד, ובוודאי בנסיבות אלה, בחג הפסח, בתקופה עמוסה בפעילות מבצעית, יש משמעות רבה".

    "זו שרשרת הפיקוד האמיתית של מדינת ישראל. ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ״ל, אלופי צה״ל. האנשים האלה נושאים בנטל המרכזי של עיסוקי הביטחון, יום ולילה, במשך עשרות שנים. יש לנו אנשים מצוינים ותוצאות מצוינות" הוסיף גלנט. "השבוע האחרון ממחיש מה אנחנו יודעים לעשות ואיך צה״ל עומד במשימות בצורה בלתי רגילה, מהירה, איכותית ולשמחתי גם צנועה".



    0 תגובות